Fes-te soci!

Entitat sense ànim de lucre dedicada al món del cicloturisme i organitzadora de la Marxa Cicloturista Amer – St. Martí Sacalm.

SI T’UNEIXES AL CLUB T’OFERIM:

• Descompte del 30% en totes les equipacions del Club.

• A partir del segon any de soci, dues marxes gratuïtes subvencionades, escollides pel Club. Una marxa cicloturista i una de BTT (També hi haurà una de Running)

• A partir del tercer any de soci, els avantatges anteriors, més el descompte del 50% de la llicència federativa per aquells qui acreditin la participació a 5 marxes durant l’any anterior, participant amb l’equipació del club (requisit imprescindible!). (S’exclouen d’aquestes 5 marxes, les subvencionades pel club)

• La possibilitat de contactar amb noves persones i fer noves amistats

• Col.laborar amb la Marxa Cicloturista Amer – St. Martí Sacalm

• Participar de forma activa en tots els actes que organitza l’entitat

• Tramitació de llicència federativa, si n’estàs interessat

I tot això per una mòdica quota anual de 20 €

COM DONAR-SE D’ALTA COM A SOCI?

Envieu un correu a ccamerhipra@gmail.com amb totes aquestes dades:

• *És necessària una fotocòpia del DNI*
  • Vull llicència federativa (Opcional)
  • Llicència(Vàlida arreu de l’estat i estranger. Si vols participar en alguna prova a l’estranger, cal comunicar-ho a la FFC)
  • Llicència autonòmica (Mateixes condicions que la UCI, però només vàlida dins la comunitat catalana)
  • Altres llicències, cal indicar quina (Màsters, Èlit, etc.)
    Recorda que per les llicències de competició, és necessari el certificat mèdic.